ЛМГО

ПРОЦЕДУРА РЕЄСТРАЦІЇ

НОВІ МОЖЛИВОСТІ із «EARLY BIRD» – це реєстрація учасника в ПРОГРАМІ в період з 16 до 5 березня БЕЗ ПОПЕРЕДНЬОГО ВИБОРУ ТАБОРІВ. Учасник який зареєструється в цей період має нагоду обрати табори вже в перший день їх появи (!), та відповідно бути ПЕРШИМ, хто подасть заявку і буде прийнятий у НАЙБАЖАНІШІ та найпопулярніші табори, не витрачаючи вже час на процес реєстрації. Щоб скористатись всіма перевагами ранньої реєстрації потрібно щоденно переглядати базу таборів на нашому сайті з ПОЧАТКУ БЕРЕЗНЯ і як тільки з’являться програми (в період з 1 до 10 березня) до бажаних країн - МИТТЄВО ОБИРАТИ і висилати нам е-мейл із кодами, назвами та періодом/датами (наприклад: SJ05 Clausonne Abbey 01/05- 23/05; і т.п.).

Загалом ОСНОВНА реєстрація на програму триває до початку квітня і залежить від наявності місць в таборах. Додаткова реєстрація на поодинокі літні табори – до 1 травня. Реєстрація на осінні табори до 1 липня. Треба мати на увазі, що вже на початку квітня 80% літніх таборів вже заповнені і реєструючись на програму в цей період потрібно усвідомлювати, що вибір буде обмежений. При цьому зауважуємо – ПОГАНИХ ТАБОРІВ НЕ БУВАЄ!!! Де б не був ваш табір і який би напрямок не був – це буде неймовірне, повне позитивних пригод і вражень літо!

ПЕРЕД ТИМ ЯК РЕЄСТРУВАТИСЬ НА ПРОГРАМУ УЧАСНИКУ ПОТРІБНО:

  1. ознайомитись е-буклетом: детальним описом програми, її умовами;
  2. ознайомитись з договором і додатком до договору;
  3. Свідомо підійти до планування фінансових витрат – ПЕРЕКОНАЙТЕСЬ, що ваші бажання співпадають із вашими можливостями щодо витрат на дорогу в обрану країну. Запитайте нас або дізнайтесь самі щодо витрат на дорогу до тієї чи іншої країни, врахуйте, що всередині тої країни потрібно буде ще доїхати до місця проведення табору. Не забувайте, що учасники крім внеску несуть витрати із оформленням візи (послуги візових центрів) та дорогу. Коли ми кажемо, що програма фінансово доступна кожному, ми маємо на увазі, що хтось їде в Польщу, а хтось в Мексику. А табори – унікальні і однакові усюди, незалежно від країни, адже усюди це унікальний досвід міжнародної молодіжної команди об’єднаної цікавою і корисною справою.

ПРОЦЕДУРА РЕЄСТРАЦІЇ У ПРОГРАМІ:

  1. Прочитати буклет і прийняти для себе рішення «Цього літа я їду в міжнародний молодіжний волонтерський табір», що повідомити нас Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. У відповідь на лист ми вишлемо реєстраційний пакет з інструкціями.
  2. Заповнити документи. Договір роздрукувати у 2х екземплярах (один вам - другий нам), підписати, зробити копію паспорту. В кого нема можливості роздрукувати - ми дамо в офісі.
  3. зв’язатись з нами та призначити час і дату для зустрічі, консультацій та подачі реєстраційного пакету документів. На зустрічі ми відповімо на всі ваші питання, приймемо документи і надамо реквізити на оплату внеску на підтримку програми. З іногородніми учасниками ми працюємо дистанційно - не вимагаємо приїзду у Львів.
  4. надіслати на е-мейл реєстраційну анкету заповнену в електронному вигляді. Анкету також можна завантажити з нашої сторінки. Це PDF файл із можливістю збереження даних. Після заповнення збережіть на своєму диску із Вашим ПРІЗВИЩЕМ латинкою у назві. Всі дані в анкеті повинні бути заповнені відповідно до закордонного паспорту. ДО 5 березня надсилати анкету без зазначення обраних таборів, а свій вибір надіслати як можна скоріше як тільки з’являться програми. Після 5 березня (коли з’являться програми) - і зазначенням таборів.

     

    ПОРАДА

    Якщо у Вас виникають труднощі із заповненням чи збереженням даних, це означає, що у Вас застаріла версія Adobe Reader. Завантажте нову – ця програма безкоштовна. Безкоштовна версія McAfee, яка пропонуються одночасно НЕ ПОТРІБНА. Відмовтесь із такої опції - ця програма занадто вантажить комп’ютер.
  5. оплатити внесок протягом 3-х днів після отримання реквізитів. Ми не можемо працювати над розміщенням волонтера, поки не буде сплачений внесок!

     

    ЩО ТАКЕ ВНЕСОК

    згідно із законодавством України громадські організації (якою є Спілка Форум) існують на внески (членські, доброчинні, тп). Ця програма - програма обміну. Відсилаючи волонтерів ми так само приймаємо волонтерів від наших партнерів в Україні на наших міжнародних волонтерських таборах і так само забезпечуємо їх проживанням, харчування, культурною програмою і тп. Крім того внески йдуть на матеріальне забезпечення наших таборів (робочі матеріали, інше) і підтримку програми як такої – можливість організації функціонувати, оплачувати внески в міжнародні асоціації, членами яким ми є і тп. Такий порядок є однаковим для ВСІХ організації-членів Європейського Альянсу Волонтерських Організацій.

ЩО РОБИТИ ДАЛІ

  1. чекати на підтвердження щодо обраних таборів (зазвичай протягом 3 робочих днів).
  2. регулярно перевіряти е-мейл, відповідати на наші листи протягом 48 годин (!!!це дуже важливо для успішної співпраці)
  3. після підтвердження участі в конкретному таборі, чекати на оригінал запрошення від приймаючої організації
  4. збирати документи на посольство відповідно до наданих Спілкою Форум інструкцій і порад (ми допоможемо Вам у складанні анкети і візового пакету документів, проінформуємо про актуальну візову процедуру - повний пакет консультаційно-інформаційної підтримки).
  5. подати документи на візу у попередньо призначений термін
  6. отримати візу, придбати квитки та вирушати у незабутню подорож!!!

РЕЄСТРАЦІЯ ВВАЖАЄТЬСЯ ЗАВЕРШЕНОЮ ТІЛЬКИ ПІСЛЯ ПОДАННЯ ВСІХ ДОКУМЕНТІВ І ОПЛАТИ ВНЕСКУ

  • Ангеліна: мрію стати учасником з 20червня 2015р
  • Ngo UForum: Доброго дня. Зверніться будь-ласка до нас на е-мейл Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
© Meet Gavern - Free Joomla! 3.0 Template 2017